Любую, дамаг всех 20-мм пушек занерфлен в хлам, так что там тупо рандом. Имхо - побольше офз/бз снарядов.
Наземную. Пилит всё, доты, танки, с таким БК можно зажимать
Да не, у флотских пушек как раз дамажка норм, тот же фантом J или Ф-5 нормально с пары попаданий сбивают.
Ну шо? Помянем самолёт?
2.33.0.52 → 2.33.0.53
- F-111A :
- Wing at 0% sweep
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.78 to 0.62
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Lift coefficient after critical AoA reduced from 1.2 to 1.05
- Reduced lift after stall
- Coefficient of drag Mach multiplier curve Critical Mach number from 0.78 to 0.74
- Multiplier will begin applying from M0.74, resulting in slightly increased drag
- Auxiliary Mach multiplier curve multiplier maximum reduced from 1.15 to 1.05
- Slightly reduced coefficient of lift from M0.3 to M0.6
- Induced drag Mach multiplier curve critical Mach number from 0.78 to 0.45
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.45 instead of M0.78, resulting in increased induced drag
- Coefficient of lift at critical AoA reduced from 1.52 to 1.42
- Reduced lift at critical AoA
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.78 to 0.62
- Wing at 0% sweep, flaps out
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.78 to 0.62
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Auxiliary Mach multiplier curve multiplier maximum reduced from 1.15 to 1.05
- Slightly reduced coefficient of lift from M0.3 to M0.6
- Induced drag Mach multiplier curve critical Mach number from 0.78 to 0.45
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.45 instead of M0.78, resulting in increased induced drag at lower speeds than before
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.78 to 0.62
- Wing at 50% sweep
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.71 to 0.54
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Lift coefficient after critical AoA increased from 0.8 to 0.95
- Increased lift after stall
- Induced drag Mach multiplier curve adjustments
- Critical Mach number from 0.78 to 0.5
- Coefficient max value from 1.05 to 1.1
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.5 instead of M0.78 and overall have slightly more induced drag both at lower speeds and overall
- Zero-lift drag coefficient increased from 0.0073 to 0.0079
- More overall drag
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.71 to 0.54
- Wing at 50% sweep, flaps out
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.7 to 0.54
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Lift coefficient after critical AoA decreased from 1.35 to 1.05
- Reduced lift after stall
- Induced drag Mach multiplier curve adjustments
- Critical Mach number from 0.78 to 0.5
- Coefficient max value from 1.05 to 1.1
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.5 instead of M0.78 and overall have slightly more induced drag both at lower speeds and overall
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.7 to 0.54
- Wing at 100% sweep
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.61 to 0.5
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Induced drag Mach multiplier curve adjustments
- Critical Mach number from 0.78 to 0.5
- Coefficient max value from 1.05 to 1.1
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.5 instead of M0.78 and overall have slightly more induced drag both at lower speeds and overall
- Lift coefficient at critical AoA adjustments
- High: 1.15 to 1.05
- Low: -1.05 to -0.95
- Slightly less lift at critical AoA, slightly more at negative critical AoA
- Zero-lift drag coefficient reduced from 0.008 to 0.0077
- Less overall drag
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.61 to 0.5
- Wing at 100% sweep, flaps out
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.61 to 0.5
- This will mean a higher coefficient of drag depending on AoA, reducing overall turn
- Induced drag Mach multiplier curve adjustments
- Critical Mach number from 0.78 to 0.5
- Coefficient max value from 1.05 to 1.1
- Induced drag multiplier will begin applying from M0.5 instead of M0.78 and overall have slightly more induced drag both at lower speeds and overall
- Oswald’s efficiency number reduced from 0.61 to 0.5
- Thrust maximum number before calculation reduced from 4940 to 4400 kgf
- After calculation, this will express in a loss of around 1000-3000 kgf overall at any speed
- Wing at 0% sweep
В самолете что-то пофиксили, но это были не крылья с подвесными пушками.
Вычеркиваем.
- F-111A — уменьшена скорость установившегося виража до 13°/с при весе 60000 фунтов, скорректирована скороподъёмность (репорт) .
Мне вот интересно: неужели настолько сложно указывать насколько именно уменьшена скорость виража? До 13°/с. А сколько было? 30°? 15°?
Тоже касается и скороподъемности. Скорректирована. Насколько?
Насколько сильно? а то я это…
А я уже Асов на нем открыл. Хотя я с талисманом летал.
Я без, скидок не было)
К сожалению не знать(
1000 украли… Леее, как теперь быть быстрее фантомов до базки
Добавь к этому возросшее сопротивление и в целом переработку ФМ. Нехило так напильником прошлись по самолету.
не, ну фм у него была очень странная. щас надо смотреть в рандоме.
Ну, разгон у него конечно стал хуже заметно.
Он и без этого был неиграбельной помойкой.
Мда данный самолет и так был очень специфичным, живучести не было, с одноклассниками в бою было тяжело, а тут еще прошлись напильником ну что сказати це фанастишно, теперь не до базы не долететь не в файт залететь, поздравим разрбов с очередным убитым самолетом.
Теперь лiтак хуже фантомов во всём.
Подождем ему 9.3, тогда и посмотрим.
Поздравляю, теперь примерно на половине танковых карт он не способен с фулл загрузом оторваться от земли до деревьев/горы/кочки за полосой. После первой откидки можно лететь в землю и не возвращаться на филд.